Grattis Siri!!!

idag fyller siri solig 17 :D:D:D grattisgrattisgrattis <3

o nästa helg ska jag vara frisk men dt är en annan sak sen var det ngt helt annat jag tänkte skriva men det är som bortblåst just nu... har iaf målat naglarna, hatar o göra det för det är så himla tråkigt o vänta på att de ska torka så nu sitter jag här o förstör dem fast inte med mening som vissa människor jag känner gör...

om otrohetsbloggens inlägg igår fast nu är det inte igår längre tkr jag "????" tkr han är ganska rolig på riktigt faktiskt, stackars hans tjej liksom, tänk om hon listar ut att det är hon som är hans flickvän..! ne han är allmänt rolig men jag måste erkänna att jag ändå har blivit fast thihi..

o sista stycket på svenska blir ungefär:
idag (alltså igår) kmr jag bryta min nya fredagstradition.. alltså att smsa till "göran min pojkvän" eftersom mitt sim-kort fortf inte fungerar.. o eftersom jag har smsat honom två fredag i rad har jag all rätt i världen att kalla det en tradition.. hänger du med filling eller ska jag ta det på nybörjar svenska också? :P

kollade iaf in en viss persons bilddagbok igår o måste erkänna att jag o laura inte tkr likadant förutom på en bild... stackarn, tkr fortf vi nästan var lite elaka mot honom i danmark som ljög om fillings namn men men..

jag hostar.. inte kul.. men pussinuttpussipuss så länge det är 1a december idag :D

Kommentarer
Postat av: Filippa

men vaddå? vad har ni nu gjort"?

2007-12-02 @ 20:18:23
URL: http://fornication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback