Jullov!

nu är stunden äntligen kommen, stunden vi alla väntat på, stunden då vi fick JULLOV :D exakt 16 dagar skulle jag tro om inte mitt matematiska sinne sviker mig. woohooo :D känns faktiskt riktigt bra :) hem till laura ikväll o fira detta :D ungdomsgården har nämligen stängt pga gäster under julen :P är så jävla sugen på chips så det finns inte så det blir nog till att ta med ngr hem till laura :)

kom o tänka på förra avslutningen när vi stod vid alvik o vänta på tbanan hem. helt sjuuukt mkt som har hänt sen dess :S o vilka människor man umgås med.. haha o magnus som blev deprimerad ja haha det var på den gamla goda tiden XD o jag ramlade när jag skulle in genom spärren haha den öppnades ju åt fel håll..

nu blev jag värsta sentmental bara för det XD sen på solviksbadet..... innan skolan börja igen asså.. det var ju ganska roligt/patetiskt det var iof avslutningen också men ändå.. känns helt sjukt när man tänker tillbaka på allt.. vissa grejer känns så långt borta att det finns inte, andra känns som om det var igår.. ngt som känns väääldigt långt borta är iaf att jack frågade om jag ville gå på en dejt med honom.... XD

pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback