Moi aussi

INGEN MERA FRANSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD::D: kan det bli bättre?!?! ja det kan det men inte mkt. som jag har längtat på denna dag!!! inte en dag försent kom den. känns så jävla bra att jag vill göra ngt riktigt drastiskt XD YIIPPPIIIEEEEEE fy fan helt enkelt :D laura har ju redan skrivit ett inlägg om detta o känns lite små tråkigt o typ image74skriva samma sak men är helt uppfylld av detta! håller med henne till punkt o pricka iaf :D så det ända franska som ska komma ur min mun från och med nu är moi aussi, oui och möjligtvis merciiii

idag har varit en bra dag :D skrattade så tårarna nästan börja rinna åt/med laura på lunchen :D hahaha börjar typ asgarva bara jag tänker på lauras vänskapskrets XD haha vet eg var som var sådär överdrivet roligt men sjukt kul var det :D

o nu ska jag busa ikväll :D så kmr lukta sådär lagom bajs imorgon men men.. vill man vara fin osv. vet fortf inte vad jag ska ha på mig imorgon!!!! panikpanikpanik.. nästan iaf.. om jag nu ska skämma ut mig totalt genom att hålla ett tal så måste man ju iaf vara sjukt snygg XD mina öron kmr koka sönder btw. men om man är brun så blir nästan allt snyggt :) fett chockade alla skulle bli om jag kom sådär ----->
men sjukt sexigt XD

har iaf skrivit typ klart mit tal nu... fett stolt nästan mamma tkr iaf att det är bra :) fast hon vet ju inte så där jättemkt om militär tal XD inte för att jag gör det heller men det är en annan historia :)

pussipusss känns så sjukt bra med en bra dag efter min dåligahumörhelg.. :D

Kommentarer
Postat av: laura

men palla att jag skrev en kommentar så visades inte dom där jävla bokstäverna som man måste skriva i... aaargh. aja, vad jag skulle skriva vaaaar att

jag är mycket stolt över min vänskapskrets, fast jag kommer nog tyvärr inte kunna hålla mej enbart till den eftersom jag redan brutit den.. hahaha

ditt tal är iaf sjuuuukt bra och de kommer gå asbra!! :D:D pusspuss 33

2007-12-18 @ 15:37:29
URL: http://graciie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback