"Va trevligt o se dig!"

lk
känner man sig dissad eller vad?! haha.. iof har kerstin denemark aldrig haft mig i ngt ämne men ändå.. kunde hon inte säga bara för sakens skull att det var trevligt o se oss?! XDman känner sig verkligen sed, eller INTE! o kristina larson måste ju vara världens gulligaste lärare :) henne o micke måste jag erkänna att jag saknar lite extra.. men men :) lärarna på högland är ju inte helt fel de heller :)

världens jobbigaste gympalektion idag!! kmr ha träningsverk i HELA kroppen imorgon inte kul! spec inte i magen.. eller armarna, blir så himla spaghetti då.. lite kul med petter iaf nu har vi tjatat på honom att vi inte vill ha ngr bollsporter o va kmr han med istället? joo den briljanta (?) iden styrka blandat med kondition.. hallå vart tog dans o "friskis & svettis" vägen?! eller typ yoga XD haha

fbu ikväll... jävla shit bajskorv på karlson!!!!!!!!!!!!!!!!! jag ska hålla tal nästa tisdag!!! kmr så göra bort mig för all framtid. o våda tal liksom?! stå o prisa instruktörerna i ngr minuter jag kmr sååå misslyckas med detta.. o om det inte är bra så är det ingen som klappar händerna!! jag kmr döööööööööö! va ska jag prata om liksom?! "hej, trevligt o träffas öööh skål" eller inte.

men god natt o pussipuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback