"All ammunition med, ingen materiell kvar"

helgen bestod till största delen av nattövning.. så nu sitter jag här i har asont i hela kroppen är shit trött och borde plugga samhällskunskap... o mina naglar är alldeles svarta mindre läkert och jag har blå prickar lite varstans på benen (blåmärken asså) o det känns som om jag går runt med en ak4 hela tiden, asjobbigt, känner hur jag har den runt nacken liksom fast jag inte har det... XD som när man åkt snowbord då känns det i benen efteråt som om man fortf åker asläskigt spec om man ska sova..

har iaf kommit på att "all materiell med, ingen ammunition" kvar är världens svåraste mening... säger alltid fel typ som "all ammunition med ingen materiell kvar" XD haha blir ju lite annan betydelse liksom.. o sen är ammunition typ världens svåratse ord.. det låter så konstigt helt enkelt som ngt annat ord som låter fel men som jag inte kmr på nu.. fatta att det är omöjligt att säga rätt då! idag var första gången jag sa rätt ngnsin fett stolt inte men ändå..

image43   såg iof inte så mysig ut 1a morgonen.... fick näst intill panik..

sen är ju jag ganska rolig... min tatuering fyllde nämligen 3 månader i lördags kväll :D haha fortf lika nöjd så himla glad att jag gjorde den skulle ångrat det så annars.. sen är det klart att jag kmr tröttna på den ngn gång men då har jag säkert man o barn o kan ta den smällen att även jag har varit ung o dum med andra ord som alla "ungdumar"... lyxigt värre för mina barn liksom jag kmr ju aldrig kunna skälla ut dem o de gör ngt sådant eftersom jag också har gjort det... det jag försökte komma fram till var iaf att det är ju lite roligt att jag vet när min tattoo fyller år/månad.. 24 augusti närmare bestämt träffades vi för 1a gången XD  fy faan va jag var nervös då.. höll seriöst typ på att svimma, mindre kul fast det som var mer kul är att det inte gjorde så ont (så nu ska jag börja vaxa benen till sommarn) o att den blev så fiiin <3

image44


sen är jag nästan lite stolt när det gäller "göran min pojkvän" XD så nu är det bara att fortsätta vara sådära allmänt trevlig så ska vi se att lauras inte sista chans kmr snart.. hoppas iaf :) skulle iof hinna döööö innan men iaf.. det är bara att hålla tummarna så thihihi XD

pussipuss nu ska jag sova :D längtar.. sängar är typ världens bästa uppfinnig kan jag erkänna som lite avslutande vackra ord. :) just det måste gå in på hans hemsida ngn gång som tatuerade mig förrestenn. så god natt :)

Kommentarer
Postat av: lauraa

hörde han av sej? :D:D:D:D ska ni träffas? :D:D:D:D
TELL MEEEE!! :D:D:D:D pusspuss

2007-11-26 @ 11:24:01
URL: http://graciie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback