:D:D:D

Högland är räddad <3!!!
så himla bra det känns asså :D skulle inte klara av att skolan skulle läggas ned, o värst av allt om klassen skulle splitras.. nee så jävligt tur för politkerna att de tog sitt förnyft till fånga o insåg vilket misstag de höll på att göra. fast sur är jag fortf på dem så jävla fega så det finns inte!! argargarg
gårdagen var iaf en upplevelse i sig.. om man inte var där kmr man aldrig kunna förstå stämningen i aulan.. blev så himla stolt över alla elever med plakat m.m. lite jobbigt bara att en viss person var där men smällar man får ta, ännu jobbigare att personen i fråga sätt så jäkla nära men men... o när den lilla killen från 1an på grundskolan sa "vill inte ni att era barn ska ha det bästa?" började ögonen fyllas med tårar och under höglandssången kunde jag inte få fram ett ord för att jag var så berörd.. sen blev det ju inte direkt bättre.. men fy faan va skönt det var o bara få gråta gråta o gråta lite till... kändes som om jag behövde det sjukt mkt.. inte bara pga nedläggningshoten utan allt möjligt.. kändes bara att jag inte skulle orka om högland las ned, först bryta upp här hemma o sen ev skolan o klassen... blev bara för mkt..
men högland blir alltså kvar :D för er som inte fått in det i hjärnan ännu o det känns sjukt bra även om jag hade velat ockupera skolan och demostrera på torsdag men men hellre att skolan är kvar än ockupation o demonstration...

sen har jag kommit på att nattövn är inge bra för mig på riktigt.. bl a för att jag får så jäkla ont i fötterna efteråt... denna gången var det tårna o inte hälarna som pajade hälarna också iof men tårna värst. alldeles röda o svullna :( men det var inte fötterna jag tänkte på nu utan mjölk..... håller helt seriöst på att bli beroende på riktigt igen o inte bara mjölk är gott utan överdrivet beroende... typ 3 glas per måltid o ni som vet vet att våra dricksglas hemma inte är dirkekt små.. kmr bli som förra gången jag var beroende att jag slutar äta o bara dricker mjölk istället - inte bra!!! måste göra ngt åt det innan det är försent... känner värsta suget liksom seriöst det blir som en drog låter helt sjukt men jag lovar man kan bli beroende av mjölk o efter en nattövn är det extra lätt... då måste man ju liksom ta igen det man missat under helgen men den här gången har det varit extremt så här mkt brukar jag inte dricka ens efter en nattövn.. med andra ord jag är beroende..

image50  haha fick fram den här bilden när jag sökte på ekologisk mellenmjölk XD
kolla in hans uberäskiga ögon (klicka på bilden asså o titta sen..)...... :S

o när jag ändå var inne på mjölktemat håller det på att gå till överdrift... asså blir seriöst galen på mig sj.. har svårt att dricka mjölk som inte är skakad hemma... det är inte bra mjölk ska liksom inte behöva skakas.. men ändå så måste måste måste jag! o i skolan ta det sista ur den där grejen där mjälken finns är typ omöjligt, tänk om det är klumpar liksom! ne måste helt enkelt arbeta bort denna fobi eller sluta dricka mjölk en kombination vore att föredra om jag får säga det sj...

just det.. visning i vårat hus på söndag... känns fördjävligt. vill inte vill inte vill inte. känns inte som jag kmr hem till mitt eget hus längre nästan alla möbler är borta o inget personligt framme överhuvudtaget.. känns som vi lika gärna kunde flytta nu.. kul o gå runt i ett hus som om det känns som ngn annan bor i eller INTE!!!! tänk att massa andra ska gå in i mitt mitt MITT hus på söndag o tänka att det är de som bor här! hallå det är jag som bor här ju! o det är så det ska vara ingen annnan ska bo i mitt hus.. jävligt synd att jag inte har ngr miljoner till övers skulle jag köpa detta hus sj... men men man får inte alltid som man vill o jag är inte stenrik.. känns som jag är en bricka i ett spel som jag inte vill spela...

pussipuss o god natt :)

Kommentarer
Postat av: Karin.

Får jag vara med på visningen?

2007-11-28 @ 22:35:32
Postat av: Fanny

vadå vara med? :S jag ska inte vara där bara så du vet men om du vill komma dit o titta med din familj så visst gärna för mig.. men du måste vara intresserad av att köpa huset alltså kan du inte komma ensam.. det är ju inte så att du bara kan gå in lulla runt lite o gå ut... men visst om du vill det så gärna för mig men ingen i min familj kmr vara där..

2007-11-29 @ 17:28:35
Postat av: Filippa

vad säger du om gårdagens inlägg av Den Otrogna?

2007-11-29 @ 20:59:44
URL: http://fornication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback