fullare

kom på att jag aldrig vet hur man stavar ful resp. full o tänker varje gång jag ska skriva ngt av dessa ord att pinsamt om det bilr fel... nu skulle jag iaf skriva fullare alltså nycker - full... inte ful - inte vacker.. ja jag tror ni fattar poängen..

fett ovärd dag för att använda lite andra ord än mina egna.. brukar liksom inte säga ovärd.. men iaf.

franskaprov ett rent helvete rent ut sagt. tror de flesta redan vet att jag inte har ngr varmare känslor för det franska språket just nu (har ändå haft..) men jag har ändå svårt att lämna det ogilande objekt bakom mig.. ska seriöst ta med en flaska champagne sista franskalektionen o fira XD har säkert sagt det 100ggr också men iaf.. helt klart värt att säga igen kanske inte iof.

porrblont?!?!?!?!? eller INTE!! besviken till 1000 mitt hår är typ mörkare nu! o visst utväxten kanske syns lite mindre men den syns! o det är inte bra... L'oreal har en förkärlek till koppar kan jag även passa på att erkänna mitt hår är ju typ rött o grönt i fillings spegel. inte coolt! stenroos var iaf snäll o säga att det såg mkt blondare ut när jag träffa honom på väg hem från filippa. men det var ju bara för att jag har borstat håret så ser det mkt ljusare ut men jag lovar det är mörkare.. :(  så nu har jag nästan bestämt mig för att färja det platina blont för att sedan kunna färga det mörkare.. det är även min filosofi till hur alla fjortisar blir platinablonda.. eller filippas också.. hon utvecklade den liksom.. de får värsta utväxten som inte går att färga bort (som jag med andra ord) köper platinablond färg för det ser det som sista utvägen.. sen gör de det en fredag för då behöver de inte ha det i skolan o sen festar de bara för att kolla om det är ngn skillnad o så är det det o sen är de fast i platinaträsket XD så jag ska med andra ord ibnte festa den fredagen jag färgar det platinablont så jag också fastnar i träsket..

jäkligt ¨långt stycke om typ ingenting men men :) nu ska jag sova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback