Gåspennan

sov för första gången i mitt liv över hos pappa igår.. är ju tänkt att jag ska göra det varje torsdag men det kmr alltid massa andra grejer emellan. men igår blev det iaf av :) kändes faktiskt riktigt bra.. är så himla mkt fram och tillbaka oppochner just nu så jag blir alldeles trött.. känns som att allt händer för fort o utan att jag vill det.. men men i slutänden brukar det ändå bli ganska bra oftast.. mötte iaf en ngt chockad jack imorse på t-banan till alvik liksom inte den vanligaste synen o se mig komma därifrån på väg till skolan.. o fyyy vad det var mkt folk på t-banan vid slussen!!! trodde seriöst inte mina ögon. men sen försvann alla vid hötorget så jag hade tom ett eget bås :)

pizza på apetito till lunch känner mig fortf överdrivet mätt fast jag är ändå hungrig.. ingen kul kombination.. iaf ubergott med pizza har varit jättesugen på det sen i jag vet inte när men länge iaf.. och jag måste erkänna att jag tycker det är väldigt bra att det finns ett ord som heter suga även om det är fel.. för trycka låter ju helt sjukt... ne nu började jag tänka jätteinvecklat här tur att jag inte skrev ned det för då hade det blivit ngt rörigt.. aja suga är ett bra ord iaf äsch shit samma det jag försöker komma fram till är att fysikaliska begrepp o jag inte passar ihop.

jävligt bajsigt att vi inte lyckades smitta ifrån gåspennan iaf. fast så farligt var det inte o jag träffa både mattias o sebbe från södra haha..

dagens slutsats är iaf att jag skulle vilja ha massa pengar o då menar jag MASSA inte bara ngr tusen utan typ 20 miljoner.. fast det lär bli lite svårt att fixa men drömma kan man ju iaf alltid göra..

aja nu kom karin * 2 så nu väntar en kväll fylld av principer och arga blickar mohahaha :D jag ska iaf äta det jag vill äta så får karin gren äta det hon vill äta XD

pussipuss ha en underbar fredag + helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback