Jävla piss bajs shit!

jag vet bajs och shit är samma sak men jag vill INTE!!!!!!!!!! vill inte vill inte vill inte FLYTTA!!! mamma har KÖPT, köpt inte bara funderat utan köpt betalat skrivit på papren och allting hon har köpt ett radhus! ett jävla radhus som jag inte ens har varit inne i... jag vill inte! jag vill bo kvar älskar detta hus så mkt så det finns inte o visst jag kmr vänja mig o bla bla bla men nu är jag van vid detta underbara fantastiska stora hus och jag vill inte bo i ett litet radhus! fydtkchgjhlyufrtswxfg bn,jkguig vjhytdsaetsxfgjh,kiuoiu bnviu bvm,gdyfunm gjcufyvhbnc gf

 ghhgktcgnb ghcyufnbc  vjfjfhb nnc bgj mnvhjhgtycgnnbchfddtyb n jffjyetrsaetscg njhyftdxfhjhvigfyughcmccjhyutd
vyfufyujhjv,hjvjfyfujfhhjvhvmjhjutdeatcjjg

aggresionsutbrott jag vet.. blääää bajs piss shitkorv!!!! o det har gått för fort jag har hoppats o hoppats o hoppats o sen bara bajs ner i soptunnan med allt som heter hopp om att bo kvar. JAG VILL INTE!!!!!!!!!!!

image41  image42

utsikt från mitt underbara fantastiska hus som jag ALDRIG vill lämna..

Kommentarer
Postat av: Elise

Jag rater med dig Fanny! Men du ska nog se att det kan bli ganksa bra i det nya huset ocksa, men jag ar so ledsen for din skull!

2007-11-10 @ 00:23:40
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se
Postat av: laura

men nej, va hemskt! att bara köpa ett hus utan o säga till dej. fyfaaaan jag lider med dej :(
pusspuss

2007-11-10 @ 13:01:12
URL: http://graciie.blogg.se
Postat av: Anonym

Dumma dig!!!

2007-11-10 @ 23:53:02
Postat av: Anonym

Dumma dig!!!

2007-11-10 @ 23:53:18
Postat av: Karin.

haha japp jag vet. o kom inte här o tro att du kan vara anonym utan att jag vet vem det är :P för det vet jag :)

2007-11-11 @ 19:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback