Sjuk :(

vaknade kl 06.18 av väckarklockan o kände mig helt död.. nästan inte sovit ngnting på hela natten pga att jag blivit förkyld.. inser att gå till skolan vore lika med självmord då huvudet värker o förkylningen bitit sig fast under natten. går o lägger mig igen o blir väckt kl 10 av pappa som glatt medelar mig att nu måste du gå upp annars hinner du inte äta ngn frukost.. två familjer som inte kunde komma på visningen på söndag skulle nämligen komma idag istället. så efter frukost o ha kastat ner det sista som låg framme i mitt rum bar det av hem till pappa.. så sätter mig i bilen med dunkande huvud o mår allmänt piss. ungefär så fortsätter resten av dan..

så jag vill bli frisk nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! orkar verkligen inte vara sjuk. :'(:'(:'(:'( snyft snyft snyft.. känner mig nästan som flickan i spegeln (kanske inte var en spegel iof men men) på towes kläddnypegrejs.. fast inte riktigt så illa hoppas jag.. pratar med karin gren på telefon.. hon är rolig hon o hennes bror med som typ brukar skriva allt möjligt roligt o spännande till mig på msn när karin inte är där.. karin sitter typ o pratar med sig sj XD haha.. hon är gullig hon nu berättar hon om när cyklar o att hon vill se vårat nya radhus.. :)

har iaf kommit på att towe är väldigt smart :) det är iof många andra också men idag slog det mig lite extra att towe är väldigt smart.. o iof så viste jag redan det men ändå :)

vem är Den Otrogne filippa? känner jag denna människa indirekt eller direkt?

o idag kmr jag bryta min nya fredagstradition eftersom min mobil bajsar, eller rättare sagt sim-kortet... som en ledtråd kan jag ju säga "göran min pojkvän" o efter två ggr blir saker faktiskt en tradition.. XD

pussipuss

Kommentarer
Postat av: Karin.

Jag låter som den största egoisten ever.

2007-11-30 @ 20:48:27
Postat av: Filippa

men hallå? jag fattar ingenting? kan du ta det sista stycket pås venska tack?
puss otrohetsbloggen dahh
puss

2007-12-01 @ 16:32:09
URL: http://fornication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback