Skolkatalogen!!

Woohooo skolkatalogen kom idag :D alltid lika kul o kolla hur alla blev.. måste erkänna att jag tyckte de flesta blev riktigt bra faktiskt :) blev däremot jättebeviken på att smöret inte var med efter mitt lilla utbrott på honom idag hade det varit extra kul o se hans apelsinpepperkaksfärgade ansikte mohaha XD seriöst nu ser han värre ut än vanligt inte med smöret kanske men i ansiktet... blev iaf nöjd jag med förutom min hals o att en slinga som ligger fel... asså slingan stör mig så sjukt mkt en sån där liten grej som gör att man nästan blir galen XD haha som typ när andras luvor ligger fel då vill man bara gå fram o rätta till dem eller typ hårstrån på kläder.. listen kan göras låååång...

pluggat franska som jag vet inte vad idag så jäkla dåligt att jag fick ig :( nu måste jag plugga till omprovet också inte kul o misslyckas på det.. fast iof pluggade jag inte jättemkt inför första provet men iaf.. så inget fbu idag med andra ord lite synd men aja..

ska tunna ur siris hår imorgon :) haha börjar nästan bli proffs på det vid det här laget XD..

nu väntar efterrätt (jag vet lite sent eftersom jag åt middag kl 6 men men gott iaf :D) o sen franskan:( aja pussipuss

Kommentarer
Postat av: Elise

Så, då måste du ju bli helt galen när du är med mig så mycke thår som finns på mina kläder..

2007-11-07 @ 02:15:10
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se
Postat av: fanny

haha nee då det är lugnt bara jag får ta bort dem om jag ser ngr :) va var det förresten du mena om mitt hår på förra bilden såg det ut som en bajskorv :S?

2007-11-07 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback