Städare...

chockade både mig sj o resten av världen med att vara i tid imorse XD nästan lite stolt måste jag erkänna :P o jag trodde att jag skulle vara minst 10 min sen så hamnade nästan i chocktillstånd när jag såg sofia på t-banan...

efter tårtkalaset bar det iaf iväg in till stan, hade sällskap med sanna, louise o carro en upplevelse i sig XD haha skulle iaf köpa puder.. går in på åhlens city kollar ut nyans med mera ska precis ställa mig i kön till kassan då jag tänker ta fram min 100-lapp som ligger i min väska. men där ligger ingen 100-lapp bara ngr ensamma enkronor.. då kmr jag på att jag har nog lagt ner den i min plånbok som ligger hemma så där lagom smidigt..
t-banan hem igen väl hemma städar 3-4 icke svensktalande städare hela vårat hus vet inte riktigt vart jag ska ta vägen så bestämmer mig för att åka till v-by o köpa pudret trots allt.. går upp o kollar i min plånbok efter 100-lappen men där ligger bara en 20-lapp... panikpanik nästan.. kmr på den briljanta iden att kolla i min kappa. o va ligger inte där om inte den efterlängtade 100-lappen.. så inhandlar pudret i v-by o får på köpet se ngt hemskt. nämligen tre fjortisar o inte för att det behöver vara jättehemsk men det var det! hjälp säger jag bara..

image52

snart ska jag iaf gå o lägga mig bland allt klor o rengöringsmedel som stinker i hela huset... mindre kul.. o jag håller på att bli sjuk ännu mindre kul... men minst kul av allt är att vi ska privatvisning här imorgon o att min mobil inte funkar igen.. o att jag saknar en person...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback