100 extremt (o)nödiga frågor..

1. Tre namn jag lyssnar till:
Fanny, Carl-Fanny och Fisken INTE :P

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

beror på vilken dag det är, tkr om ganska mkt av mig sj..

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
alldeles för van vid att allt blir ordnar sig...

4. Detta är jag rädd för:
att skiljas som ovänner

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
sällskap, värme o mat

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
använda skyddsglasögonen i kemin (förutom fredriks), röka o äta gluten

7. Detta tycker jag om att göra:
allt som är roligt o spännande :)

8. Detta vill jag göra just nu:
äta choklad, duscha o slippa plugga

9. Bästa känslan:
Att vara älskad.

10. Värsta känslan:
Att bli sviken.

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
vet inte riktigt... uppriktig, tro på sig sj, humor o oemotståndlig XD

12. Är jag kär just nu?:
nja

13. Jag vill gifta mig:
japp

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
vara ung o bli gammal..

15. Min käraste ägodel:
många, har ingen som riktigt sticker ut.. typ min svarta panter, mina typ dagböcker o mobilen + massa annat spännande o roligt

16. Något jag vill ha i present:
pengar.. eller allt jag ska köpa för pengarna.. en ferrari skulle inte sitta helt fel..

17. Detta har jag på mig just nu:
haha uniform pinsamt nog... har inte orkat byta om XD

18. Favoritkläder:
mjukisbyxor o min blåa södra ängby tröja, mina shitleggins som har blivit snodda :(, mina tofflor från polen (kanske inte räknas som kläder iof..) o min fjortisväska (inte heller kläder men ända.. :))

19. Favoritdjur:
katt o svarta panter

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
de flesta, fast finns en del som inte alls går hem..

21. Favoritlåt just nu:
ingen spec just nu men de som får mig att tänka på sommaren

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
tråkigaste helt klart fysik, roligaste hrmm olika.. beror till största del på lärarna

23. Stjärntecken:

oxe

24. En bok jag älskar:
i taket lyser stjärnorna

25. En film jag älskar:
sagon om ringen

26. Tv-program jag gillar:
öhh tittar inte på tv....

27. Favoritdoft:
jennifer lopez o ngr till fjortisparfymer :P

28. Detta äter jag gärna:
köttbullar, kött överhuvudtaget o thai

29. Dricker helst:
mjölk haha :)

30. Favoritgodis:
sockerbitar o ferraribilar

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
danmark, varmt ställe o till sarah :)

32. Färg på mina ögon:
blå

33. Min längd:
171,5 eller 172

34. Jag tror på:
det som verkar troligt

35. Jag spelar:
kort

36. Person jag beundrar:
min mamma (trott eller ej men det gör jag :))

37. Så här bor jag:
villa

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
min kaffeplanta snyft snyft dog när jag var sjuk orkade inte vattna den typ haft den sen 6an...

39. Det här tänder mig:
hahaha jaa du... har ju t.o.m. en tändlista med andra ord det som står på den.. typ björn borg kalsonger, piercing i ögonbrynet och/eller tungan (spec tungan, vill också ha..) o blåbyxor (aka snickarbyxor/blåställ)

40. Det här gör mig avtänd:
hrmm hår på ryggen o kalsonger där det står "follow me" på rumpan.... :S

41. Favoritfärg:
röd

42. Favoritcitat:
man kan inte vara bäst på allt

43. En hemlighet jag vet:
berättar jag den är det ju ingen hemlighet o då vet jag ju den inte...

44. Bästa present jag fått:

Vet inte usch sånt kan man ju inte svara på...

45. Senast köpta skiva:
öhh skiva? Kommer inte ihåg..

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
hahaha min fasta rumpa tänkte jag nästan säga.. ne men lite allt möjligt o mina tår förresten haha

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
vet inte för tillfälet magen iaf.. tappade de magmuskler jag hade under sommaren snyft

48. Udda förmåga/egenskap:
behov av att skaka mjölken.. tål inte att man vispar grädde med elvisp i plastbunke.. kanske inte egenskap iof men ändå.. kan inte stava heller förresten

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
en katt

50. Vad lyssnar du på just nu?
min fot...

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?:
dagövn med fbu.. ont i händerna!!!! Pluggat, ska äta miggad o plugga lite till

52. Var är dina föräldrar födda?:
i sverige

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?:
öhhh mkt bra fråga..

54. Vilken är din favoritrestaurang?
thai restaurang i helsingör och en vid st eriksplan. O hoppes i cph

55. När badade du i en pool senast?:
i kroatien tror jag.. somras alltså

56. Varit med i någon skolpjäs?:
beror på vad skolpjäs är har iaf skrivit manus..

57. Hur många barn vill du ha?:
2 eller 3

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?:
långa låtar haha ingen stil jag vet men långa låter går bort illa kvickt..

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?:
nepp.. men folkpartiet låter så fint, namnet alltså.. resten har jag ingen åsikt om

60. Vad har du för TV-kanaler?:
ngr.. fler är bara skogstv iaf

61. Har du åkt moped någon gång?:
japp har tom en egen även om jag ska sälja den...

62. Har du busringt någon gång?:
thihi självklart typ det bästa som finns. Blir aldrig för gammal för det :)

63. Har du fått felparkeringsböter?:
hoppas jag verkligen inte

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?:
nja.. verkar ju asläskigt..

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?:
vet inte inte utan för europa iaf

66. Har du en egen trädgård?:
nja om familjens räknas som egen så ja..

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?:

har ingen o vill inte ha ngn

68. Kan du alla orden i nationalsången?:
nästan

69. Badkar eller duschkabin?:
dusch

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?:
hip hip hora ända filmen jag sett den senaste månaden

71. Favoritpizza?:
hawaii

72. Chips eller popcorn?:
chips. lättsaltade olw

73. Vilken färg på läppstift använder du?:
använder inte läppstift, annars idomin XD haha

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?:
nee hoppas jag verkligen inte..

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?:
nepp

76. Apelsin- eller äppeljuice?:
äppeljuice lätt

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?:
hrmm nacos med pappa

78. Favoritchoklad?:
marabou 70%

79. När röstade du senast?

Mkt bra frråga

80. När åt du en hemodlad tomat sist?:
ingen aning

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?:
har jag säkert

82. Är du bra på matlagning?:
japp om jag får göra som jag vill XD

83. Klarar du att tanka själv?:
aldrig provat på bil men moppen går bra

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen?
nopp

85. Pepsi eller Coca Cola?:
blääääääääääääää inget uschuschusch äckligt

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
aldrig jobbat

87. Vad var det senaste du handlade?:
hårspray o massa sockerbitar med mina pengar iaf..

88. Har du kräkts offentligt?:
hoppas jag verkligen inte.. hos mormor o morfar iof haha
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?:
sanna kärleken fast ngr miljoner skulle inte vara helt fel..

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
nja både och

91. Har du ringt något betalnummer?
jaa o det var dyrt

92. Kan man vara vän med sitt ex?
hoppas det

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
mig själv o innan det min lillebror

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
japp

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
"hallå det är fanny"

96. Vad har du i din väska?

allt o lite till som kan vara behövligt..

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
haha klär av mig XD ne men äter minst två flourtabletter, älskar flourtabletter  

98. Vad är du tacksam för idag?:
att vi inte sköt ngt o att laura får åka till d-mark :D o att jag lever

99. Var hittade du den här listan?:
hos karin gren

100. Fyra personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Inga.. tar stört lång tid o är tråkigt att läsa XD haha fråga mig inte varför jag gjorde det.. antagligen för att det är roligare än att plugga.. bra paus liksom..

pussipuss


Kommentarer
Postat av: laura

eyy fishy ja snor listan :D
skulle egentligen plugga men jag tycker nog att det här är ett lite bättre sätt att wasta tid
pussipusssss

2007-10-15 @ 16:41:41
URL: http://graciie.blogg.se
Postat av: siri

hahah långa låtar ftw ;D

2007-10-18 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback