!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG HAR KÖPT EN NY MOBIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! typ världens snyggaste kärlek vid första ögonkastet.. det var som i en film.. gick in genom dörren till telenorbutiken o direkt föll mina ögon på denna underbara mobil det var som om den lyste o skrek på mig "fanny, köp mig!" jag gick direkt fram till den o kunde knappt slita blicken från den.. ingen annan var lika vacker som den kärlek säger jag bara kärlek... mitt hjärta hade bestämt sig o såklart vill man ju följa sitt hjärta så nu ligger den här framför mig... pussipussputtinutt liksom<3

Kommentarer
Postat av: elin

VA? HAR DU KÖPT EN NY MOBIL?????? Vad har hänt med grön-knappen dÅ? kommer sakna något otroligt mycket :'(

2007-10-12 @ 20:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback