Franska

kmr inte gå bra imorgon :S... aja solen går upp på torsdag ändå :) borde inte gått på fbu men men ville verkligen gå dit.. var uberflummig, värre än vanligt :D haha.. behövde nog få ur mig lite plugg-rastlöshet.. roligaste var när en av instruktörerna sa "bajs i fläkten" skratta typ i tio minuter XD haha var liksom inte bred på att han skulle säga något med bajs.. o eftergårdagens dikt gjorde ju inte direkt det hela bättre XD annars var jag bara allmänt flummig som bara jag kan vara på fbu liksom.. :)

inte kul med labb imorgon... bläää men men sånt är livet..

blir galen på vissa människor ibland.. inte kul. fattar bara inte va deras problem är. varför? varför? varför?
o blir så sur för att jag bryr mig. vill inte vill inte men det går inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback