liv ggr 2 o trasiga kylskåp

hahaha eliiise du är underbar !!!:D <3  för att lite försvara mig så måste jag faktiskt erkänna att det var med flit jag skrev "liv" två ggr.. tyckte det lät så dumt/roligt.. men visst jag kan byta men kom ihåg enbart för din skull :P haha tacktack iaf julklapp som du brukar/brukade säga..
pussipuss
fanny elisab*eth el*n dahlberg :P
8/10

eftersom jag av ngn konstig anledning inte kunde skriva långa kommentarer så fick det bli ett inlägg med kommentaren till elises kommentar.... har iaf bytt namn eller va man nu ska kalla det nu iaf.. :P:) så nu hoppas jag att alla (iaf elise :P) är nöjda o glada :)

denna dag har iaf präglats av trasiga kylskåp, leta efter vaktmästaren, håltimmar o fel tidsuppfattning....

vaknade kl 6.14 av mobilen som jag fortf inte vet hur den funkar :S för tydligen så hade jag enligt mig satt på väkning efter 3 min igen men inte enligt min mobil.. så efter en halvtimme började jag undra hur lång tid tre minuter är egentligen... och kom fram till att min tidsuppfattning är usel och att jag hade bråttom....

hade slutat kl 11 idag om det inte vore för franska lektionen kl 14 o att jag skulle sitta i cafét från kl 12 kändes bara ngt surt.. o för att göra allt ännu bättre får jag o olika följeslagare springa runt hur länge som helst o leta efter vaktmästaren för att få tag i nyckeln... när vi väl hittar honom efter att bet fredrik ringa honom o han låst upp till cafét upplyser han oss om att kylskåpet har varit utan ström.... allt var varmt där inne.. yippie!! eller INTE..
så nu blir det till att springa runt o leta efter pia (typ skolsekreterare..) o fråga henne om ny ost m.m.... efter ngr turer fram o tillbaka slutar det iaf med att vi sitter i biofoajen o har det allmänt trevligt :)
sen ska man lämna tillbaka nyckeln också vilket är minst lika jobbigt.. men men tillslut hittade jag o laura honom efter franskan :)

       
     

kolla in mig i min hårspray haha varför gick jag runt med den eg..? :S (bild 6 o 7..)
fotograf: underbara towe med min fantastiska kamera

haha kom o tänka på ffff appråpå fantastiska haha XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ska stå mig o min hårspray inte mig i min hårspray XD

2007-10-08 @ 17:10:35
Postat av: laurish

hahahaha mig i min hårspray hahaha
jo du gick ju runt med den därför att det är bäst såklarrt! ;D
pussipuss

2007-10-08 @ 20:54:36
URL: http://graciie.blogg.se
Postat av: Elise

Jag känner en stor glädje att du har följt mitt enkla råd. "Om mitt liv genom vardagens prövningar", jag lägger också märke till att du har att din egen prägel på meningen vilket jag nickade gillande åt när jag studerade meningen mer ingående.
Det enda budordet du behöver veta här är:
Blogg.se funkar aldrig som det ska och att kommentera är en hel vetenskap

Så, nu vet du att du inte är ensam om dessa svårigheter.

"min i min hårspray" var förträffligt roligt och det blev nästan ett marsvinsgarv på det.

puss och kram
Fanny kulram!

2007-10-08 @ 21:15:52
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se
Postat av: fanny

hahaha ännu roligare att du skrev fel på det jag skrev fel XD skrev faktisk mig i min hårspray :P trevligt att nästan framkalla ett marsvinsgarv iaf :) undra vart den där räknegrejen med kulor tagit vägen förresten... tack för budordet :)

2007-10-09 @ 15:25:41
Postat av: Elise

fan! Jag som tanket vara korrekt hel a inlagget, men men alla kan vi gora en miss, saknar dig!

2007-10-09 @ 22:16:33
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback