Lördag..

Plugg, plugg, plugg och lite till plugg... sånt är livet liksom.. speciellt om man varit sjuk i 3 veckor.. men ikväll bär det iaf av till towe :)

klippte håret på siri igår. eller ja klippte o klippte tunnade ur.. massa kändes det som iaf.. låg en helt peruk på golvet när vi var klara.. karin gren satt o titta på o tog av MINA sockerbiter!!! jag höll på att bli galen så hon fick nästan inga... jag vet jag är hård mot de hårda o det är karin så... :P
tack för fishermas friend!! även om det var fel smak :P

ne nu ska jag fortsätta med svenskan.. känns som jag måste komma framåt annars inte bra asså...

image4

glutenfri monsterbulle appråpå svenskan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback