Rätt vs fel sida

Vaknade på rätt sida imorse, allt kändes på det hela taget shit bra.. värsta positiv till allt o alla kändes det som (utom mamma men det är en annan sak) hade uber mkt energi o bestämde mig t.o.m. för att baka scones till frukost då är det illa!!!

men sen gick ngt fel.. allt bara blev så jäkla pissigt att jag nästan är chockad över mig sj.. först kmr jag ner till köket där mamma står o inte fattat att jag är sur på henne, jag blir såklart ännu surare, hon borde faktiskt veta att jag var sur på henne.. sen öppnar jag kylskåpet INGEN FIL!!!! man måste ha fil för att göra goda scones så adjös med den iden o humöret åkte ned lite till.. efter mkt om o men, vissa av er kanske vet hur svårt jag har o bestämma mig för vad jag ska äta, så kmr jag fram till att det får bli fil med hallon o blåbärssmak o flingor.. tar fram filen, flingor, tallrik o sked.. lägger märke till att filen är öppnad, inte jag som öppnat den men va ska man göra liksom..?

sen händer nästan det värsta.. upptäcker att filen inte är skakad!!!!!!! okej fattar om alla inte tkr det är livsnödvändigt om skaka mjölken o att folk kan tycka jag är uberlöjlig som envisas med att göra det men fil ska skakas!!!! står ju t.o.m. på paketet "omskakas före servering" nu är jag så jäkla förbanad att jag håller på att koka över känner mig som ett åskmoln på två ben o bestämmer mig för att inte äta ngn frukost....

sätter på datorn o då kmr jag på att mamma stängt över datorn igår kväll. jag blir seriöst helt galen om ngn stänger av datorn när jag lämnat den på o får ett mildare utbrott över mamma för hon stängde av den igår.. känner att jag inte kan sitta stil o efter klampat runt lite ilsket i huset känner jag att jag måste ut.. frukosten får bli en flourtablett o sen kastar jag på mig kläderna o går iväg.

går där jag brukar gå då mitt humör är uppe och nere, blir shitförbannad på en gubbe som går 100 m framför mig bara för att han går där.. var på det hela taget shitförbanad på allt o alla... sätter mig tillslut där jag brukar sitta då mitt humör är både uppe och nere.. fortfarande assur börjar jag plugga lite svenska sen ringer min mobil.. o när I will survive o mina tankar åker bort mot gotland o tillslut känns allt ganska bra.

när jag har frusit rumpan av mig o börjar gå hemåt 2 timmar senare är jag riktigt harmonisk till sinnet men ju närmare hemmet jag kmr dessto argare blir jag igen. så när jag svänger in på molinvägen känner jag mig som ett åskmoln på två ben igen...

inte förrens pappa o simon anländer med min nya säng (120!!!!!!!!!!!!) som det börjar kännas bra igen.. o efter en tur till stan med karin gren är jag riktigt lugn o harmonisk igen :)

blev ett uberlåååångt inlägg det här men men sånt är livet när man måste få ur sig lite ilska...

här med är även elise officiellt inbjuden till d-mark i sommar :D vore jättekul om du kom ner o hälsa på :)

     

 

kom o tänka på min i fillings vackra inristningar i berget efter gårdagens bravader...

Kommentarer
Postat av: Elise

Men oj vad oväntat, jag känner mig glad och smickra, det här hade jag inte förväntat mig. Jag vill tacka mina föräldrar för det support de har gett mig genom åren, tack mamma och pappa! Mina bröder vill jag tacka för att de har gjort mig till en gladare människa. Tack till alla mina vänner som alltid har funnits där för mig och sist men inte minst så vill jag tackat alla som röstat. U made it happen! Thanks guys! *fäller en tår*
*vinnar-musik börjar spelas*
Tack, tack! Looove u! *Musik spelas högre*
*vinkar* Tack för allt, mina fans, det är ni som är viktigast!
*Musik spelas öronbedövande högt och i bagrunden kan man ana att någon skriver "Gå till reklam, gå till reklam!*
Tack tack, jag älskar er!
"Scenen släks ner och producenten skriker: "ta bort den där parasiten från scenen!*

(Jag accepterar inbjudan)

2007-10-15 @ 02:29:53
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback