resfebrer

imorgon bär det av till gilleleje :D thihi börjar så smått få lite resfebrer fortf inte börjat med packningen men men. har iaf lyckats kolla upp när bussen går från Helsingör.. hade glömt bort adressen men visste att det var två bokstäver som var ngn av h, k eller t.. så det var bara att sätta igång o chansa. verkar hur som helst som om vi har otur med bussen så vi kmr typ få vänta i en timme men aja..

image38

på t-banan idag hem från pappa gjorde jag ngt som jag aldrig trott skulle hända mig. jag glömde o gå av...! fick typ panik när jag hörde "nästa station islandstorget" inte för att det gjorde så mkt men jag brukar aldrig glömma o gå av! har aldrig hänt förut!! så typ hoppade till i hela kroppen o ställde mig upp ngt chockad o gick av vid isis.. lite synd att jag hade cykeln vid ängbyplan men den hämtar mamma nu :)

pussipuss o ha ett bäst höstlov :D

Kommentarer
Postat av: Elise

Men då önskar jag väll eder alla en riktigt god resa men mycket fest och fylla, nej men, Danmark är ju så mycket mer än alkohol hörrni! Jag som eerfaren Danmarkresenär kan informera er om att Danmark är som att upptäcka en hel ny värld. Förutom den finfina röda korven, eller "pölsa" som vi erfarna Danmarksresenärer säger, så finns det både små och stor upptäcktar att leta efter.
Kontentan av min skrift är att jag tycker ni borde ta och hoppa upp ett steg på den kulturella stegen. Fast, jag vet ju att ni har svårt att komma längre än till dricka-allt-som-är-flytande-steget.
Asså, jag vet itne vad jag snackar om, det här blev nog den konstigaste kommentaren i den här världshistorien och kanske till och med i nästa också..

hur länge ska ni vara i Danmark?

puss och kram sötnos!

2007-10-26 @ 04:11:27
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback