3 timmar o 10 minuter biologi

image114känner mig fortf lite halv konstig i kroppen efter dagens extremt dåliga matvanor.. inte bra att bara äta en talrik fil med müsli o sen ha en fysik lektion o sedan 3 timmar o 10 minuters biologi för er som undra..
så ett stort TACK till robin o filippa som räddade min eftermiddag med ett äpple, två bananer o en mars :) sen att jag inte åt upp den sista bananen o marsen är en annan sak kände att min mage behövde lite riktigt mat istället.. tror jag skulle skippat kaffet med andra ord.. aja...
lämnat väskan med kläder till pappa nu iaf inför den korta d-marks-resan känns som om jag har med mig hur mkt som helst för bara en helg men ska iof sova hos pappa tom tisdag/onsdag.. fast jag packar o andra sidan lika mkt om jag ska vara borta i tre dagar som tre veckor...

det suger iaf med snö.. vill ha vår på riktigt nu!!! hoppas våren har kommit lite längre i d-mark :) misstänker att jag kmr dö där nee av att vara där med pappa.. spec eftersom vi troligtvis ska sova i samma rum.. tkr bara synd simon o speciellt robin eftersom det kmr gå ut över dem om jag blir på allmänt dåligt homör av pappa.. tur att robin nästan har börjat vänja sig vid mig när jag blir sur xD haha eftersom jag i princip beter mig som en 5åring då kan det inte vara det lättaste..
image115planerar iaf på att gå till skolkurator o ta med pappa dit så vi blir tvingade till att prata med varandra för som det är nu mår bara jag dåligt av.. men får bli efter d-mark.. ska till honom ikväll också.. får se hur det går men kmr inte komma dit så tidigt så lär nog gå ganska bra...

ska iaf träffa sofia innan :) o ta en promenix i det härliga väderet.... ska iaf bli riktigt trevligt träffade henne senast fredagen innan sportlovet så hög tid för en uppdatering.. känner att jag behöver prata med henne om livets stora frågor lite.. hon brukar vara bra på att ge kloka svar :)

pussipusss

Kommentarer
Postat av: Elise

Fanny! vilken vecka är det vi eventuellt åker till danmark?

2008-04-14 @ 00:19:24
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback