Badat

nu sitter jag här igen men typ 100gr renare känns det som :) har tom badat liksom :O !! o rakat benen :)! o tvättat håret :) o är ngr fula bilder från towes fest rikare... o ja, jag känner mig helt enkelt väldigt förbered för våren nu..

funderar lite på om jag ska åka till danmark nästa helg eller inte också... den lördagen firar jag o robin 3 månader också... aja.. fast saknar d-mark sjuuukt mkt.. o skulle behöva köpa nytt schampo..

ne nu ska jag lägga mig i min säng fast först borsta tänderna... o sen faktiskt plugga lite thihi :) o om robin inte är alltför seg prata en trudelut med honomnär han slutat jobbet.. får med andra ord sova sj inatt, o precis som laura skrev helt sjukt va man blir bortskämd när man vänjer sig vid att han ngn som ligger vid ens sida när man ska somna o skyddar en från alla hemska monster som finns under sängen typ :)

god natt

thihi tack för samtalet elise <3 :) det var jättetrevligt att prata med dig o jag blir så glad av att höra din röst :) saknar dig bara ännu mera nu ju!!

Kommentarer
Postat av: Filippa

ja, vissa av oss har ju pojkvänner som inte har påsklov så vi blir inte bortskämda... :(

2008-04-03 @ 19:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback