Elise min potatisgris <3

TACK SÅ JÄTTEMKT FÖR LÅDAN ELISE!!!!!!! känns som om jag är lite efter med att lovorda din låda men det betyder absolut inte att jag tyckte den var minder bra. för den var helt enormt UNDERBAR!!!! (o imorgon ska jag ha mina nya trosor thihi) tack tack julklapp som du brukade säga :) o ditt brev var helt underbart o jag får nästan lite dåligt samvete att jag inte skaffat facebook xD haha din hypnosgrejs funka typ med andra ord :) det jag försöker säga är iaf att du måste vara den mest underbara människa som satt sin fot både på svensk o amerikansk mark o än en gång TACK! (o att såna tamponger finns i sverige också fast inte lika estetiskt utsmyckade xD haha) <33333

nu ska jag iaf fortsätta med biologin.. bläää men va ska man göra liksom?! sen har jag faktiskt lite dåligt samvete för att jag blir så arg på robin med jämna mellan rum.. fast igår tyckte jag faktiuskt att jag hade lite rätt att bli arg/ledsen men många andra ggr så får jag nog skylla på hormonrubbningar eller ngt annat spännande... för robin är faktiskt världens underbaraste pojkvän <3333 (tkr iaf hans ibland till humöret 5-åriga flickvän fanny xD )



                    image118
fast jag kan ju inte säga att vi alltid är ett så vackert par... hahahahahahahahaha skrattar typ på mig för att båda vi ser så enormt finner inget lämpligt ord men ja fula helt enkelt ut hahahahahaha <3333 man ser bättre på nära hål om ni inte fattar storheten i denna bild xD tack laura för bilderna förresten :D

pussipusss

Kommentarer
Postat av: siri

varför pluggar alla biologi? vad har jag missat?

2008-04-22 @ 21:31:50
Postat av: Elise

Asså, jag är så nöjd och glad att ni blev så glada! :D puss och kram

2008-04-23 @ 03:22:17
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback