helvetes veckan typ avklarad :)

äntligen är det fredag o helg :D denna vecka har det verkligen varit hur mkt som helst! men äntligen är det bara finslip på engelskan o nattövningen kvar på shcemat :) o elise box förstås men den räcknas defernitivt inte till ngt jobbigt :D fast ska hinna baka en paj ikväll också o hämta militärsakerna hos pappa o somna jättetidigt o ta det lugnt o bara mysa med min robin o skicka bilderna till siri o prata med robin om presto innan dagen är slut... så riktigt ännu kanske man inte ska andas ut :S aja skolarbetet är iaf så gott som klart :D

                image117

o filippa måste erkänna att jag blir lite besviken på dig
:P jag skrev föra inläget 00.30 o sa att jag blev klar med raporten för 32 minuter sen.. med andra ord hade jag faktiskt hela 120 sekunder även kallat 2 minuter på mig :D haha vilket även fredrik la märke till..
              2 minuter till godo Fanny. Du hade ju nästan hunnit skriva en rapport till./F
stod det i svarsmailet.. funderade ett tag på om jag skulle svara ngt übersmart men kom fram till att jag inte hade ngt übersmart att svara... så lätt bli...

ne nu ska jag skicka bilderna till siri o vänta på att robin ringer. thihi erik heimburger (stavning?!) är ju för sött förresten :) "jag såg dig o din pojkvän när ni gick till skolan imorse. ni gick o höll varandra i handen så fint"  thihi lr ngt o den stilen iaf lätt iaf riktigt sött :)

Pussipusss

Kommentarer
Postat av: Filippa

ja, men du får ju tänka på att skriva lite mindre komplicerade meningar, jag kastar ju om alla ord, har du inte märkat det?

2008-04-18 @ 21:17:01
Postat av: Fanny

haha joo när du säger det så :P

2008-04-18 @ 23:36:01
URL: http://tjoohooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback