SGH-Z240

image116nu har jag äntligen köpt en ny mobil.. tänk att pappa skulle behöva köra över den gamla för att det skulle bli av xD blev en likadan som förut :) men av ngn anledning känns det inte lika perfekt som när jag köpte den föra gången för drygt ett halvår sen.. den är fortfarande lika fin o så men dewn känns lite gammal... aja. hade på ett sätt eg velat ha samsung u600 istället men den hade inte 3g o så var den mkt dyrare.. fast hälst av allt hade jag velat ha en från motorola xD haha 18karats guldpåläggning m.m. självaste blondinbella tyckte att den var fin nog för henne xD
men det blev allså samma som förut.. o jag måste erkänna att den ser ändå väldigt bra ut där den ligger brevid
tagentbordet :)

ELISE det är vecka 29 :) o det vore üüüüüüüüüber trevligt om du kunde följa med dit :)

helgen i d-mark gick iaf utan större missöden.. synd att det inte fanns ngn sprit att köpa bara men men.. känns iaf mkt bättre mellan moi et robin nu vilket fick flera stenar att trilla bort från axlarna.. nu är det bara plugg-stenarna kvar...  nemen det känns väldigt väldigt bra helt enkelt :) o jag misstänker att robin insåg att d-mark kan vara riktigt mysigt också o inte bara gå ut på att dricka sprit o flörta med oftast mindre heta danskar xD

ne nu ska jag återgå till kemin. ha det bäst. manlig bild va xD..? dock inte på moi men från förra slutövn var bara tvungen att lägga upp den xD
Pussipuss


Kommentarer
Postat av: Filippa

om man kisar riktigt mycket ser man nästan inte att det står någon där...

2008-04-14 @ 21:18:32
Postat av: fanny

haha japp det är ju det som är poängen liksom :P

2008-04-15 @ 17:28:26
URL: http://tjoohooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback