Söndag

har varit enlite halv uppochned helg. fredagen är ett kapitel i sig, och kan erkänna att det var ett tag sen jag var så ledsen.. insåg hur extremt mycket jag älskar robin o att jag aldrig vill vara utan honom o hur ont det gör i mig när han "dissar" mig.
men så här i efterhand tror både jag o robin att det var nyttigt o att vi borde supa oftare haha. ne men det känns fortf lite halv tungt o tänka på fredagkvällen.. inte bara pga av det som hände mellan mig o robin utan allting, vandringen via nockeby satte igång många tankar.. litet tack till filling som lekte phsykolg :) o hjälpte till på den långa vägen hem o bara fanns där <3

lördagmorgon pratade jag o robin i ngr timmar sen tog vi en tur till V-by o kollade lite kläder till moi o annat smått o gott.. blev kär i en prickig klänning från ginatricot synd att den inte satt perfekt men köpte den ändå, får se om jag lämnar tillbaka den lr inte... hittade även två par skor som jag ska önska mig i födelsedagspresent.. sen bar det av hem till karin gren o en trevlig kväll där :) var dock lite trött ibland men sånt man får ta. senare anslöt siri o efter ytterligare ett tag robin som typ blivit fast tagen av polisen för olaga innehav av alkohol xD haha
robins kära vänner blev mindre glada när polisen hälde ut deras sprit, 3 sjuttisar haha.

söndag sov till 12 sen var det tänkt att jag skulle träffa emelie hon är ju rolig på riktigt men men orkar inte bry mig.. o nu sitter jag hemma hos pappa o fick lite halvt panik när jag läste på towes blogg om engelska som jag helt hade glömt bort..... robin kmr iaf hit om ett tag så vi får ta den då eftersom han också ska ha nationella imorgon..

pussipusss

Kommentarer
Postat av: Filippa

33

2008-04-28 @ 14:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback