Vår

image111thihi våren är här o det känns helt underbart :) lite segt bara att enligt robins mamma ska det tydligen snöa i helgen men det tror jag inte på.. isåna fall börjar jag seriöst gråta o ger typ upp hoppet om att det någonsin kmr bli vår.. aja riktigt härligt så länge det varar :)

blev iaf lite halv deppig på biologin, känns som om varenda lediga timme kmr gå åt till plugg framöver.. jag som har tänkt göra massa annat spännande o roligt istället för att plugga hela våren... så söka jobb får nog vänta ett tag fast o andra sidan behöver jag pengar... får se hur det blir helt enkelt har iaf skrivit cv nu :) o det har blivit godkänt av pappa, karin gren o robin så det kmr nog gå riktigt bra för mig o min jobbkarriär xD
image110
var på robins simning igår igen xD haha.. om det inte vore för att det är just min älskling som simmar så kan det inte finnas mkt värre sätt att slösa bort 1 timme på... så igår satt jag utanför sj simhallen i caféet o ägnade timmen åt viktigare saker nämligen studier... sen att de sista 32 minuterna ägnades åt att prata i telefon med karin gren är en annan historia :)

var ngt mer smart jag tänkte skriva men det är helt bortblåst ur min hjärna... däremot kan elise andas ut o glädja sig åt att nästan bara för hennes skull så skjuter jag o filling upp våran 18års fest till efter sommaren :) o att jag inte är sur längre på robin xD haha o att jag hoppas att mitt aprilskämt blir asbra xD spec den ingen vet om... mohahah :)

image112ska iaf raka benen ikväll börjar bli akut inte för att så där jättemånga brukar kolla om  mina ben är orakade eller inte men ändå själva känslan av att de är nyrakade är helt underbar :) o så börjar det ju faktiskt bli varmt o då vill jag ha rakade ben thihi :)

lite halvhoppigt inlägg men men så blir det när man är dålig på att uppdatera...
Pussipuss






Kommentarer
Postat av: Elise

Men alskade fanny! (och filippa) vad glad jag blir! Assu sjukt glad jag blir! Ni ar ju for underbara! haha, jag typ blir torogd! hahaha, nu garvar jag at mig sjalv, men gissa om jag saknar er mycket eller?! Puss och kram!!!!

2008-04-02 @ 20:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback