GRUPPCHEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG KMR DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (lr iaf nästintill) ska jag lilla fanny bli grpch!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? jag kmr sååå göra bort mig 1000000000 ggr om för jag kan absolut INGENTING!!! jag har ju bara åkt runt på ett bananskal o flamsat o tramsat där nu kmr det för alltid vara slut :'( jag kmr dööööööööööööööö helt enkelt.. ne helt enkelt jag kmr dö nu kom jag på att jag kmr dö ännu mera. vågar inte ens gå in på hemsidan o kolla vilken grp jag är grpch för.. för om det är för 1a grp då kmr jag seriöst ännu mera dö!!!!!!!!!!!!!! för då om bergqvist är borta kmr jag bli plutonchef!!!!!!!!!!!!!! så godnatt nej tack. ne jag kmr

dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö!

men iaf har vissat siri min kära faders lägenhet idag iaf :) trevligttrevligt :D pratade igenom lite alltmöjligt spännande som man kan behöva prata om.. o efter ett tag tog vi en inte alltför lång promenad o när vi kom tillbaka var båda två helt slut av trötthet inte bra inte bra xD haha

o robin han är o åker vattenscooter UTAN MIG!! typ det roligaste jag gjort i hela mitt liv o så ska han göra det utan mig så jag sitter här helt sj o håller på att dö. kan inte ens få åka vattenscooter innan jag dör! ne tur att det har blivit mulet igen iaf fast ute på lidingö är det säkert shitsoligt o helt underbart o jag kmr typ bajsa på mig av mardrömmar.. kmr aldrig våga gå till militären nu kmr typ spy av nervositet liksom!!!!! o robin åker runt på en vattenscooter o helt ovetande om att hans flickvän hålller på att gå sönder!!!! det kallar jag omoraliskt! fast han har två fina samtal o lyssna av på mobilen sen mohahaha :D

ne nu ska jag handla middag.. får bli ngt riktigt gott så jag kan tröstäta riktigt mkt!!
Pussipusss


Kommentarer
Postat av: filling

Någon som kan hjälpa denna arma människa så hon inte sprängs? Vill gärna mötas av en hel fanny när jag kommer tillbaka från landet och inte en näsa eller en lilltå...

puss på dig 33

2008-08-15 @ 17:01:46
Postat av: Fanny

ska försöka vara hel då :) men kan inte lova ngt.. drömmer mardrömmar om hur jag kmr göra bort mig... o blääää men det är ett tag kvar tills den 1a nattövn tack o lov!

Pussipuss 33

2008-08-16 @ 20:33:38
URL: http://tjoohooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback