Hyllplan

sitter hemma hos mamma o väntar på att hon ska komma hem så vi kan sätta upp hyllplan i mitt rum så jag kan börja städa.. visst jag skulle kunna plocka undan en hel del nu också men det är en annan historia..
mamma är iaf o hälsar på morfar på sjukhuset tillsammans med mormor. han har flyttats nu till bromma sjukhus så det är bra o han är mkt piggare nu :)

har köpt två nya skor i V-by tillsammans med mamma o en sjal som vi ska ha tillsammmans. o toffsar från HM riktig storshopping med andra ord xD ne men måste prova skorna också.. o funderade på att köpa en tröja/koffta från dressman men kunde inte riktigt bestämma mig får se om jag köper den innan söndag ändå.. fast först måste jag bli rik.

ne nu ska jag noppa ögonbrynen o tänka över morgondagen.. om jag ska följa med robin o matte när de ska ut med vattenscootern o deras båt.. för det känns bara som att det kmr sluta med att jag blir sur o grinig på robin för han ska göra "allting" o då kmr jag bli sådär barnsligt sur som bara jag kan bli o då är det nästan bättre att inte följa med o vara glad :) o sen vågar inte jag köra vattenscootern om mattias är med för det är pinsamt o det är det som är kul ju!
o apprpåpå robin så är ju han för söt han håller på med sin blogg typ hela tiden satt uppe till 2 inatt medans jag låg o sov o fixade med designern o sen var det första han gjorde på morgonen att sätta på datorn o fixa lite till o vissa mig hur duktig han hade varit thihi :)
pussipusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback