Nagellack.

jag behöver ta bort mitt nagellack.. det har börjat flagna sådär fult o bli alldeles spruket.. iof har det varit så i ngr dagar men nu kände jag att jag behövde dela med mig av denna upptäckt till resten av världen.. bara så alla vet liksom. så ingen blir chockad om de skulle se mina naglar liksom..

var på grönan igår.. oh herre gud vad det var mkt folk där!!!!!! pratade med en som jobbade på vikingagungan o han sa att igår hade det varit 700 där o idag 17000!!! lite skillnad kan man lugnt säga. men vi hade riktigt trevligt ändå även fast mesta tiden gick åt till att stå i kö.. John (från usa) raggade upp 3 tjejer från boden som hängde med oss resten av dan fast det roliga var ju att de var mer intresserade av henrik (robins kompis) än john.. o när john försökte kyssa en av dem kollade hon på honom som om han vore dum i huvudet xD haha. john är iaf typ världens högljudaste människa o typ 1000ggr mer odisskret än vad jag brukar vara t.o.m. gick runt o pratade om alla snygga svenskar o trodde att ingen förstod vad han sa....... han tyckte iaf det var som att landa i himlen, massa blonda snygga änglar överallt xD haha.

ne nu ska jag packa upp min väska från d-mark.. robin jobbar nämligen så tänkte passa på o göra lite nytta innan jag ska sätta mig på t-banan ut mot ropsten..
pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback