Ont i halsen

Blir ingen simning idag snyft snyft. känner att jag har fått ont i halsen o vågar inte riskera att bli mer sjuk nu när både laura o min lillebror är förkylda.. så nu sitter jag här i min säng o försökte komma ngn vart med fysik läxan, gick inte så bra.. den där formeln med kinetisk energi har jag ingen aning vad den grundar sig på förutom massa tecken på vikipedia som inte sa mig ett piss.. aja :) ska väl försöka lite till om ett tag..

sen var jag inne på chilirec igår o då så hittade jag en låt som heter "När jag åker moped" den var ju bara för söt! kollade upp texten sen o då var den skriven av ngn i lilla melodifestivalen.. fettcoolt liksom o få sin låt uppspelad i radio när man är så där liten!! tyvärr är jag inte så där tekninsk som vissa andra som kan lägga upp låtar på bloggen så istället fick det bli ett litet urklipp av texten:

"...När jag rör vid en kille
Som jag är kär i blir jag helt flummig
Det känns som en bris som sprudlar igenom kroppen
Och jag blir varm och röd, woho
När man tänker på livet
Döden och att killarna är som
Apor i djungeln
Då blir man jätte trött
Och måste lägga sig ner, woho

För en dag blir jag stor
Jag tänker nu kan jag väl få
En stor och präktig moppe som jag kör

När jag åker moped
Och du sitter bredvid
Kan vi åka till månen
Här i stjärnornas glans
Finns det alls ingen sans
Vi kan åka tillsammans..."

Kommentarer
Postat av: laura

jag har också skitont i halsen! det kanske va jag som smitta dig.. sorry! :p pusspuss

2008-08-26 @ 10:18:45
Postat av: Fanny

usch då krya på dig :) det är lugnt det skulle lika gärna vara simon... pussipuss

2008-08-26 @ 16:38:20
URL: http://tjoohooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback