Stureplan

gårdagens kväll blev både lyckad o misslyckad skulle jag vilja säga.. men en sak var iaf säker det var helt sjuuukt mkt folk där i början! o john var minst lika rolig som jag trodde att han skulle vara, har aldrig träffat en människa som har så stört lätt att prata med människor o bjuder så extremt mkt på sig sj. lite segt bara att musiken dog där i mitten men på ett sätt var det bra för då när det börja igen var det mkt mindre folk där så man kunde röra på sig lite o inte riskera att få fötterna mosade...
träffade råbin där han är ju rolig på riktigt fast det roligaste var ju nästan att jag inte kände igen honom... o innan det hörde jag helt plötsligt från ingenstans "hej fanny" o då står john där, avenberg alltså lr vad han heter men han i våran klass var ju lite oväntat på ett sätt...

sen känner jag mig ganska kluven.. för jag vill inte göra samma fel som jag vet att mängder av människor innan mig har gjort.. men hur mkt behövs innan det blir fel? o hur mkt behövs för att det inte ska bli fel på ett annat sätt?! vad är lagom liksom?! o vad är för lite o vad är för mkt? jag vet inte helt enkelt. får nog ta o ringa 112 efter en jourhavande präst som kan tala om för mig vad som är lagom o som blir bäst.. för jag kmr inte fram till ngt.

pussipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback