Ensam hemma hos Robin

eller ja inte riktigt ensam fredrik (minsta brodern) är också här men annars är jag helt ensam, lite små läskigt.. men robin tkr det är hög tid att jag slutar att tycka att hans familj är läskig så det är bara att kämpa på :) robin är nämligen o kör ut en leverans åt hemmabiocenter men det var bara till ngn ute på lidingö så det borde gå ganska snabbt  :)
det är förövrig ett år sen vi träffades för första gången :) inte på datumet rätt men fredagen efter våran skolavslutning hemma hos josefin. o min mobil blev stulen :( men det gör ingenting för om inte den hade blivit stulen hade jag nog aldrig blivit tillsammans med världens bästa pojke <3

snart är det julafton! måste sätta fart med att köpa presenter till alla.. köpte en till robin idag när han var på sin skolavslutning :) så nu är det iaf en mindre present att handla innan den 24. 

var riktigt trevligt hemma hos towe igår även om jag blev supertrött på slutet..jag tkr ungdomsgården borde öppet lite offtare nästa termin!

Pussokram alla söta :)

Kommentarer
Postat av: Towe

Jag tycker att ungdomsgården borde bli mer välbesökt nästa termin! :) den är ju nästan alltid öppen ;)

2008-12-20 @ 21:52:23
Postat av: Fanny

haha okej det låter bra :D gör dig bered på många besök :D

2008-12-21 @ 14:09:24
URL: http://tjoohooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback