Onsdag.

min älskade pojke har klippt håret nu thihi :) mkt snyggt men känns lite ovant även om han typ hade så kort hela sommaren..  så nu står han i dushen så får bli ett kort inlägg för han kommer bli galen om han märker att jag har skrivit ett inlägg istället för att pluggat fysik thihi :D

är astaggad inför imorgon iaf :) jag kmr lätt vara snyggast av alla! självgod jag vet men men annars kmr man inte långt här i livet :) hoppas håret kmr bli snyggt också fast jag tror inte direkt att jag kmr vilja gå runt så sen.. får ta massa bilder då istället som jag kan visa för mina blivande barnbarn :) inte för att jag hade tänkt gå runt med värsta 60tals frisyren ända tills jag får barnbarn men ändå :)

ne nu ska jag sluta vill inte riskera att min ngt starkare pojkvän får för sig att göra ngt dumt...

Pussipuss alla söta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback