Pepparkaksdeg


Gick bort till KEA-bageriet efter skolan o köpte pepparkaksdeg. Hon som jobbar där känner fortf igen mig från praon i 9an fast hon tyckte jag hade blivit smalare i ansiktet... Iaf när jag ska gå ut därifrån ska det precis gå in en gammal dam o hon ser lite halv rädd ut o typ skakar konstant på huvudet.. Efter henne kommer tok-lasse på väg in (inte konstigt att damen såg rädd ut!) o han typ stirrar på mig o då menar jag STIRRAR, t.o.m. vänder sig om o kollar efter mig. efter det gick jag o tittade mig oroligt omkring ändå till brommaplan. man vet ju inte om han följer efter en o tänker skicka djävulen efter mig!

Imorgon är morfars begravning. så kommer inte till skolan bara så alla vet. Mina kussar från lidköping kom hit ikväll o mitt i allt så är det iaf väldigt trevligt o träffa dem trots den sorgsna anledningen..

Smart kommer min älskade pojke hit, först skulle siri sova här men nu har simon blivit förkyld (också) o hon vill inte bli smittad (såklart) så då kmr robin hit istället :)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback