Sjuuuk.

blääää jag hatar o vara sjuk!!!! jag blir så extremt rastlös! o sen kan jag ändå inte göra ngt för att så fort jag reser mig upp får jag stört ont i huvudet.. ne det suger helt enkelt!!
o så börjar jag få panik över julafton, har typ inte köpt en enda present o det börjar bli ganska mkt panikpanikpotatisgris.. jag o min älskade pojke har iaf bestämt att vi ska baka pepparkakshus nästa helg :) så nu måste jag åka föbi KEA-bageriet efter skolan ngn dag i veckan o köpa glutenfri pepparkaksdeg.
var jättetrevligt hos siri igår! lite segt bara att jag behövde gå så tidigt men är man sjuk så är man. o tårtan var supergod mums liksom :D tack för igår siri! o grattis i efterskott igen :)

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback