Träningsvärk.

jag har så jäkla ont i hela kroppen efter gårdagens dagövn!! kan knappt gå ordentligt för att inte tala om att gå ner för trappor det gör ONT!!!
lite rolig våran skola är, så typiskt högland på ngt sätt att värmen går sönder så att alla lektioner i b-huset är inställda. men men jag klagar inte skönt o slippa miljö + projekarbete liksom :) extra mkt tid att plugga matte o fysik woohooo :D
så himla skönt att det snart är jullov!!!

ne men jag tkr faktiskt att ni mina kära läsare ska ta o bli medlemar på gratisbio.se jag lovar det är aslätt o få poäng :) jag har redan tjänat ihop till en biobiljett liksom :D klicka bara på länken o så är det bara att köra igån :D

men nu ska jag plugga :( så jag slipper göra supermkt ikväll hemma hos min älskade pojke <3
Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback