Meticillinresistenta staphylococcus aureus

meticillinresistenta staphylococcus aureus, förkortat MRSA måste vara den sämsta sjukdomen någonsin (iaf nästan) att skriva ett grupparbete om.. bläää.. det gör ju inte det hela direkt bättre att man är sjukt trött o bara vill kryppa ner i en varm säng o sova, 1.20 säng in my heart säger jag bara :) men nej nej nej. inte får man kryppa ner i ngn säng här inte utan istället ska man plågas av gula stafylokocker o allt möjligt mindre spännande o roligt. o immunförsvaret kan ju ta o stoppa upp ngt där bak.. fast det är iof väldigt bra o ha men varför står det inte ett jäkla piss om det ngnstans?!

image87kvällen tillbringades iaf som säkert alla vet i skolan, öppet hus stod det nämligen på schemat.. o jag måste erkänna att jag är riktigt stolt över mina insatser som dirigent xD haha så musikgruppen kan ta o slänga sig i väggen för vi var minst lika bra haha iaf nästan xD jag har iaf kommit på för ca 1000 gången att kokosbollar inte är gott! eller asså det är jättegott men man känner sig så äcklig efteråt.. blir så klibigt i munnen, inte coolt..

ursäkta att jag varit lite halvdålig på uppdateringsfronten, ska försöka bättra mig :) men för tillfället väntar biologin yiippiiee!! (eller inte) o sen sängen yiippiiiieeee :D haha utan robin så inatt ska jag SOVA xD

god natt o pussipusss

ps. elise! en special uppdatering bara till dig är på väg hål ut :) saknar dig!! ds

Kommentarer
Postat av: Filippa

hahahha! asså jag garvar! du är så söt som stavar fel! 33 kryppa ner i sängen lixom? och "HÅL UT!" hahaha, jag dör! ÄLSKO!

2008-01-23 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback