Uppdatering

image78har varit lite dött på blogg fronten ett tag nu.. anledningen behöver vi inte nämna högt men ja, det finns faktiskt en anledning.. o om jag ska vara helt ärlig finns det faktiskt två anledningar... o den som är officiell är bloggtorka.. men iaf nu sitter jag här o tänkte knåpa ihop ett litet inlägg.. men vad *** ska jag skriva om?!

2008 känns lite ute.. eller asså alla har redan skrivit om hur fantastiskt underbart det är med ett nytt år eller hej jag har ångest.. o jag måste erkänna att det känns ganska neutralt för mig att det blivit 2008 inte alls som förra året då det var jättestort, o oj va skönt det var o lämna 2006 bakom sig.. sen var det ju faktiskt nyårtsafton för 5 dagar sen bara det gör att 2008 känns ännu mera "ute"...

sitta här o skriva om min lilla robin känns lite kul för andra att läsa om inte... så det skippar vi också.. men idag är det iaf bara en vecka kvar tills han kmr hem :D:D

att mina kussar var här i ngr dagar känns lite intresseklubben antecknar.. så för att komma till det jag försöker komma fram till jag känner mig allmänt seeeeg just nu o inte på humör...

fast det var riktigt trevligt hos towe igår :D även om det inte blev så mkt poker haha... o snart kmr karin gren hit :) o eg karin lund också men sen kom hon fram till att hon skulle plugga matte... alla är vi olika liksom. o tur är väl det :)

men nu har jag iaf skrivit ett inlägg o vem vet imorgon kanske jag känner mig på lite bättre (blogg)humör o så blir det ett "riktigt" inlägg det här var med andra ord bara lite uppvärmning. nu ska jag iaf försöka leta rätt på den där jääkla sladden till kameran, innan karin kmr, så jag kan få över alla bilder från nyårsafton till datorn :D hahahahaha

har iaf köpt ett par nya björn borg trosor :D woohooo liksom på rean thihi

pussipusss


Kommentarer
Postat av: Filippa

ohno!

2008-01-05 @ 23:09:43
URL: http://fornication.blogg.se/
Postat av: siri

alltså det
är synd att ni aldrig bjuder in mig till era små träffar ;)

2008-01-05 @ 23:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback