jordgubbar.

tjo. sitter hemma hos min kära moder för tillfället o väntar på bättre tider. tänkte gå ut o sola om ett tag dock.. min kära pojke är o tjänar ihop pengar till "familjen" så nu sitter jag här o funderar över danmark.. vem ska ta med vad liksom hrmm... blev ännu mera besviken på laura eftersom nu har vi igen given godisköpare så frågan är vem som ska göra det högst krävande uppdraget.. aja..


jag o robin ska iaf skaffa en katt ngn gång när vi har flyttat hemifrån o robin har tagit lumpen typ.. den ska heta ronny thihi :) både jag o robin kärade ner oss totalt i kattungarna på björkö dom är ju så söta så man typ dör.. skulle inte blivit förvånad om robin hade smugglat med sig sin favvokatt därifrån. o imorgon firar jag o robin 6 månader helt sjukt vad tiden går fort.. känns som det var för ngn vecka sedan jag var så hispig att mamma trodde jag skulle gå sönder när jag väntade på att robin skulle ringa från arlanda o efter det att han skulle komma till molinvägen..o sen när han väl kom visste inte vad jag skulle göra hade typ panik haha.. jaa tänk att vi fortf är tillsamma var slutsatsen av det helt enkelt..

måste städa i mitt rum också hrmm inte bra inte bra. ne nu ska jag kolla upp lite saker o sen lägga mig i solen o försöka bli lite brunnare :)



pussipuss

Kommentarer
Postat av: towe

ni e bara for gulliga!!! :D (L)

2008-07-11 @ 19:01:36
Postat av: Robin :)

thihihi fanny då :) lilla sötnows :D:D älskar dig (L)

2008-07-14 @ 06:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback