Tårta

var ett tag sen jag skrev här sist får väl skylla på det fina vädret :) o att min blogg skulle flyttas :S aja. sommarlov nu iaf :D helt fantastiskt underbart!!! o imorgon bär det av till lidköping o sen är sommarn igång på riktigt. efter lidköping kör jag o robin direkt vidare till växjö för att fira våran fem månadersdag <3 o min kusses student :) sen fredagen den 13 :O åker vi ner till danmark för att testa vårat förhållande haha..

idag ska jag iaf baka tårta blir nog en marängtårta à la den hos filippa till avslutningen på militären.. sen är jag arg på stenroos, grrr o robin farbror haha för han gjorde så jag behövde gå upp 8.30 imorse!!!!! inte najs!!! iaf stenroos den sh*tungen har gjort så att jag ska vara ansvarig för avslutningen idag för att han inte kunde komma för han skulle eg vara det o så skulle han säga va jag skulle göra o bla bla bla men har han gjort det?! NEJ!! han har inte sagt ett piss så nu kmr jag gå runt hela dagen o ha ont i magen.

men iaf :D i söndags åkte jag o robin vattenskoter det var typ bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv!! har fortf ont i hela kroppen p.g.a. att jag satt o spände mig omedvetet hela tiden för att inte åka av o blåmärken på benen efter att jag körde av mig o robin thihi :) var asstolt efteråt haha liksom inte varje dag man får sin pojkvän att trilla i vattnet :) så nu tänker jag om jag får tillbringa varenda ledig dag på mattias vattenskoter :D


sen har jag blivit fett aggresiv hhaha, blev assur på robin när han retade mig för att jag behövde hjälp av pappa för att knäcka hans kod på mastermind fast jag inte behövde det!! så jag kastade hela spelat över honom så att typ 100 små pluppar åkte ut över hela golvet o sen gav jag honom värsta bitchslapen o sparkade honom lite överallt (ej mellan benen dock även om jag var väldigt sugen på det...) o nöp o bet o stampade honom på tårna... slutade med att robin bröt sin stortå nagel o att vi hoppade in i duschen för att vi hade blivit så svettiga o äckliga av brottningsmatchen.. fast lite får robin skylla sig sj för han fortsatte o provosera mig hela tiden!! fast lite stolt är jag också haha jag har ju blivit fett stark, robin fick kämpa lite mer nu för att inte bli helt ihjälslagen än i början av vårat förhållande.. då kunde han bara ställa sig över mig o sen kunde inte jag göra ngt mer.....

fast lite dåligt samvete har jag också för jag skulle faktiskt varit snäll mot robin den dagen, lite mer än alla andra dagar dvs thihi :) för han har en sån extremt jobbig flickvän som får honom att punga ut 1200kr bara sådär för lite bilder.. fast det var ju inte vilka bilder som helst utan typ världens finaste bilder! nämligen på mig o robin thihi :) vi var nämligen o fotade oss i lördags på model house snacka om att de måste känna pengar!!! så får ni ngt samtal från dem eftersom jag skrev upp ngr av er som läser denna blogg eftersom man får bilderna biligare då.. så gå inte dit om ni inte har mkt pengar lr väldigt stor förmåga att säga nej.. hoppas det var ok :)
ett litet smakprov från alla 87 bilder :)

         

ne nu ska jag baka :)
pussipusss <3

Kommentarer
Postat av: siri

shiiit vilka fina bilder! :D :D gud vad söta ni är på första bilden, ni ser så kära ut!

2008-06-10 @ 21:48:04
Postat av: Elise

Vackert!

2008-06-11 @ 00:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback