Älskar dig robin

Känner mig på ngt konstigt sätt alldeles tom om det beror på att jag är förkyld o att jag konstant hostar så jag knappt kan andas eller på att robin i princip vände mig ut och in igår o fick mig att känna mig som en liten flicka som föralltid vill ligga i robins armar skyddad från omvärlden vet jag inte..

jag älskar dig så himla mkt robin <3 o du är så fin mot mig att jag inte kan uttrycka det i ord. jag blir så ledsen när jag tänker på allt vi pratade om igår, kan inte förstå att jag inte insåg vad jag gjorde mot mig sj..  o hur mkt du påverkas av det.. jag vill bara glömma det o ligga i din stora, varma famn där inget ont kan nå mig.. jag älskar dig så otroligt mkt o jag vågar inte ens tänka tanken vad som hade kunnat hände de här två månaderna om inte du funnits här för mig, du beyder ngt obeskrivligt mkt för mig robin. o jag vet att du inte vill tänka på det o det vill inte jag heller men du ska veta att det gör jätteont i mig speciellt när jag vet att det gör ont i dig.. jag älskar dig.

image108


ps. vi har inte gjort slut eller ngt sådant så oroa er inte i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback