Påsklov!!! :D

Äntligen påsklov :) var faktiskt riktigt efterlängtat även om jag tkr det känns som om vi just hade sportlov... sitter i robins riktiga rum, med andra ord inte det i källaren utan hans riktiga o väntar på att kycklingen ska bli klar, även kallat middagen..
o ajg är så jäääkla hungrig att jag håller på att döö, inte ätit ngt sedan skollunchen vilket kanske inte var ngn höjdare..image109

tkr iaf vi var riktigt duktiga på talangjakten, 2a inte fy skam!! :) sen att det var 30 röster mellan oss o vinnarna är en annnan sak som vi inte behöver säga högt... känns iaf riktigt bra att jag o filling har fixat typ dj till våran 18 års fest i maj :D hoppas det blir en riktigt fest jag menar riktig fest i stil bada i champagne i st tropez xD
tur att vi typ har två månader på oss att planera iaf :) stora frågan är bara lokal...

var på robins simning idag... jag o henric satt o titta på, för er som vet vem henric är.. hämtade upp honom vid stadion för tydligen ska mathilda (robins kompis) supa honom under bordet ikväll :S
aja var helt ok trevligt iaf, kom fram till att simning typ måste vara det tråkigaste som finns att titta på och utföra iaf när det är patetiskt seriöst xD, att sex räknas till träning, att jag har rakt hår och lite annat smått o gått.. en riktigt meningsful timme med andra ord xD
o sen kom jag ensamt fram till att jag skulle aldrig träna simning om jag var tjej, asså seriöst träna inte som under våra onsdagssovmornar men det är en annan historia :)

nu är kycklingen klar.
Pussipuss


Kommentarer
Postat av: Elise

Men snalla Fanny!Kan ni inte vanta i en monad till so att ajg ockso kan fo komma och fira mina udnerabra vanner! (A)

2008-03-20 @ 22:10:05
Postat av: Elise

haha "om jag var tjej" ar det nogot du vill beratta for oss fanny?

2008-03-25 @ 01:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback