Sjuuk

är hemma idag pga förkylning så tänkte passa på att skriva ett litet inlägg.. är ju som bekant för tillfället sjuukt dålig på att uppdatera.. men nu är iaf vårat internet fixat :) tur för mig o mamma att min pojkvän är/var en liten datanörd så han kan fixa allt sånt där komplicerat som normala männinskor inte har en aning om hur man gör..

det är förresten robin som har smittat mig också.. men men, ingen feber när jag vaknade imorse iaf så förhoppningsvis är jag frisk som en nötkärna innan jag vet ordet av :) så nu sitter jag här o känner mig allmänt hängig o väntar på robin medan jag längtar efter påsklovet, förfasas över biologi diagnoserna o hoppas att min kamera hemma hos towe o att siri inte blev smittad igår..
image105
sen börjar jag känna mig lite smått stressad över sommarlovet.. vad ska jag göra då?! i danmark lär jag ju spendera ngr veckor, men sen? jobba? gotland? knutby?
o sen vill jag bli brun.. riktigt brun.. inte sådär sverige brun utan utomlandsbrun, typ som när jag kom hem från Kroatien föra sommaren.. men vart ska de pengarna komma ifrån? för att åka med pappa känns lite njaaaa... visst vi hade riktigt trevligt i kroatien men efter en vecka börjar man lite smått tröttna..
o sen vill jag festa.. festa på riktigt.. typ bada i champagne i saint tropez eller på sunny beach i bulgarien eller där josse var på språkresa i frankrike.. men än en gång kmr det där lilla problemet pengar fram..
o sen har jag ju faktiskt världens finaste pojkvän <3 som jag vill spendera massor med tid med :)
sommarlovet borde helt enkelt vara dubbelt så långt o jag borde var ngr 100 000kr rikare.. men det är jag inte o sommarlovet är inte 20 veckor.. får helt enkelt ta o lösa det på ngt annat sätt o det brukar faktiskt bli riktigt bra :)

ne nu ska jag gå o lägga mig så jag blir frisk... o ev ringa mamma o be henne köpa ingredienserna till lauras mirakeldrink..
PUSSIPUSS


Kommentarer
Postat av: siri

jag känner igen mig,hehe. Vi får skriva ett brev till reinfeldt och be honom förlänga sommarlovet! :) ps sola solarium är ett hett tips ;P
not

2008-03-18 @ 19:16:27
Postat av: Fanny

haha självklart så kan vi ge det till monica i södra o be henne ge det till honom så behöver vi inte ens betala frimärke, det är ju nästan så man får råd med en till glass i sommar då ju xD
haha tror jag skippar det ;P busa känns mindre cancer-varning trots allt...

2008-03-18 @ 20:33:20
URL: http://tjoohooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback