Dålig dag

idag har varit en dålig dag från början till slut.. fast ngr ljusglimtar har iaf dykt upp :)
början var nästan sugigast gick upp kl 6 (!!!!) för att åka till kemilabben ändå från lidingö. kmr till skolan o fredrik är inte där jag höll seriöst på att börja gråta.. är så jäkla trött hela tiden o hade verkligen behövt sova den extra timmen! riktigt segt med andra ord. pluggade iaf lite sam. kunskap så helt bortkastat var det inte.

sen ringer robin o säger att hans Ipod är "borta" den är typ hans liv o jag tkr faktiskt riktigt synd om honom :'(

sen vet jag inte riktigt vad som hände sen men säkert ngt.. towe blev lite ledsen på fysiken o jag tkr att en söt o rar pojke borde hitta towe NU! så att towe slipper vänta mer o att den pojken kmr få en helt underbar flickvän, för en sån söt, snäll, underbar och framförallt snygg flicka som towe berggren får man leta efter :)

sen fick jag dålig samvete på biologin o kände paniken lite smått smyga upp i öronen. jag vill verkligen fira filipas födelsedag! o så får jag ångest över allt jag borde göra, o hur satans mkt jag måste plugga! o hur förbaskat lite jag sover.. ja panikpanikpotatisgris helt enkelt har ingen aning om hur jag ska få de sista veckorna att fungera... :S o så får jag dåligt samvete för att jag inte hinner med allt o så får jag dåligt samvete över robin som får ta alla mina "bryter-ihop"-anfall.. ne helgen får bli som den blir helt enkelt..

en skön sak är iaf att jag inte har IG-varning i biologi :) en annan oskön sak däremot var att komma hem kl 18.10 det söööög. var helt död o orkar verkligen inte plugga nu. har skrivit lite på labben iaf :)

sen det nästan suraste av allt.. så surt att jag tänker ta med mig towe o stämma st eriks gymnasium!!! känsliga läsare (typ towe :P) bör inte fortsätta läsa... men robin har från o med nu bara 4-5 lektioner i veckan!!!!!!!!!!!!!!!!!! o här sitter jag med "bara" 5 prov kvar o ska ha läst ut en engelska bok, gjort svenskashitet m.m. ne bajs på st eriks. enda som känns bra är att jag kmr få 100ggr bättre betyg än robin o få ett 100ggr bättre jobb o tjäna 100ggr mer än han xD så han kan ta sig i rumpan o fortsätta jobba på presto för st eriks kmr läggas ned (tkr jag iaf) så han o alla andra som går där kmr inte få ngr betyg överhuvudtaget! för den skolan suger o han lär sig ingenting o ingen annan där heller så det så! o att han kmr ångra att han var så jäkla stolt över att han aldrig gick i skolan när han är 90 o fortf står o steker hamburgare eftersom hans pension inte räker till att leva på!  nej jag är inte alls avundsjuk på honom xD jag unnar verkligen honom det eftersom jag älskar att gå i skolan till kl 6.

jag borde nog sova lite.. aja tur att robin har en sån duktig flickvän så han kan få leva på min pension också :D fast då vill jag ha gratis mat på presto enda tills han pensioners :)

image128


nu ska jag fortsätta med biologin kände att jag fick lite kraft efter att tagit ut lite agresioner på st eriks genom min pojkvän :) älskar dig robin även om jag blir lite sur thihi <333333

pussipusss

Kommentarer
Postat av: Robin

tihihihihi älskling då ;P
kan inte säga att ja gillar st eriks heller ;P skulle hellre vilja gå i en mer serriös skola.... aja tur att jag har dig så du kan försörja mig :) thiihi älskar dig

2008-05-16 @ 00:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback