Kändis nästa?!

sitter hemma hos robin nu medan han är o simmar.. är eg tänkt att jag ska plugga men det går som det går med det helt enkelt.. mitt lilla problem är bara att jag inte har ngn kemibok... för den är hemma hos mamma o vi håller på o gör om trappen där så får inte gå i den först kl 10 ikväll så har helt enkelt inte kunnat få tag på den... jag skriver "helt enkelt" väldigt ofta har jag kommit på apråpå ingenting...image137

har iaf varit en helt underbar dag om man bortser från mensvärk o att jag blev lite småsur på robin av ngn anledning som jag inte kmr ihåg (så sur blev jag med andra ord).. haha o sen kmr jag o robin kanske vara med på tv kl 20.00 på söndag på ngn konstig kanal!!!!! tänker dock inte avslöja vilken för jag var röd som en tomat i ansiktet när en gubbe intervjuade oss angående domstolar o sånt... o robin sa typ ingenting! haha så jag ser säkert asdum ut eftersom jag står o tittar på honom hela tiden för att få stöd men han säger inte ett kuckelimuck.. efteråt skyllde han på att han inte förstod frågorna o att jag var jättesöt.. att man inte är söt när man ser ut som en tomat är alltså ngt robin inte har förstått xD


o det där läskiga brevet jag hade fått angående ngt jag skulle hämta ut på posten var inte så läskigt, blev t.o.m. lite besviken :( var bara en kod som jag ska använda om jag vill gå in o kolla på lansforsakringar.se... jag o robin började däremot fantisera hej vilt när vi såg att det var från länsförsäkringar tänk om ngn hade skänkt mig massa pengar liksom!!!!!!
image136


pussipusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback