Kompletringsdag

Inatt drömde jag att jag att jag var otrogen mot robin med robin.. sen blev han jätteledsen när han fick reda på det av sina kompisar för jag vågade inte säga ngt...
image130
Omprov idag.. kunde gått sämre kunde gått betydligt bättre.. är steffan snäll när han rättar lär jag nog få g men skulle inte förvåna mig om jag behövde göra om det igen :( sitter hemma nu iaf o har precis skrivit klart en anons på min kära moppe snyft snyft.. var så himla kär i den när jag fick den, så nu hugger det lite i hjärtat när jag ska sälja den även om jag inte har använt den på jättelänge... den är ju så fin, alldeles silvrig thihi :) tänk om den hade varit i guld :o då hade jag aldrig kunnat sälja den xD ne lite tungt är det helt enkelt.. ska bara låta robin läsa igen anonsen o sen skicka den till pappa så fpr han lägga upp den på blocket..

fast robin är på simtävling nu så det lär ju dröja ett tag så kan sitta här o sörja ett tag till först... han hade iaf kommit trea i en "gren" (?) o även om han inte tycker det var så jobbigt o det var typ ingen konkurrens osv så är hans flickvän mkr stolt :) får se hur de går i de andra "grenarna" blir nästan arg om det går för bra så lite som han tränar xD haha..
saknar iaf min älskling jättejättemkt, känns inte som vi har träffats på 1 vecka eftersom vi bara stressar runt hela tiden o är med andra o aldrig har tid till att bara vara med varandra.. saknar tiden innan han åkte till usa, då vi inte gick upp förens det hade blivit mörkt o var uppe hela nätterna o pratade om allt mellan himmel o jord.. o det enda som stressade mig var att denna fina pojke snart skulle åka till usa o vara borta i 16 dagar..
o när han kom tillbaka o han var så himla fin som jag kom ihåg honom o vi var uppe minst lika länge på nätterna o pratade o pratade o gick till skolan utan att ha sovit ngnting.. o gick upp supersent på helgerna o gjorde misslyckad äggröra o stekte bacon för att sedan smyga ner i källarn igen o titta på film.. det saknar jag väldigt mkt.

ne nu ska jag läsa lite kite runner o fundera på vad jag ska ha på mig ikväll hrmm funderar på att ta den blåa klänningen bara för filippas skull :P haha ne du kan vara lugn filippa :)
pussipusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback