Puls in my rumpa

blää sitter med försöksplaneringen hemma hos robin o det går BAJS! blää blää blää. aja ska bara skriva metod kvar nu. problemet är bara att jag inte har en jävla aning om hur jag ska genomföra labben :S så sitter o väntar på att robin ska sluta prata med sin fader så jag kan disskutera det med honom.. o nu blir han säkert sur för att jag inte pluggar.... för vi skulle titta på film.. ne bajs på biologin helt enkelt.

känner mig iaf väldigt duktigt sprang 3 km med robin idag :) trodde aldeig att jag skulle orka det men det gick riktigt bra skulle nog orkat springa 1,7 km till som robin gjorde men men. riktigt stolt ändå var typ 100 åt sen jag senast sprang..

ser iaf riktigt mkr fram emot imorgon.

nu är biologin inlämnad o robin blev sur.....

pussipusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback