Sommarlov, tack!

har varit en lite halv konstig dag... engelska nationella gick som det gick, riktigt skönt o ha det avklarat iaf :) blev iaf jätteglad av towes bamsekram på rasten mellan läsförstålesen och hörsförståelsen :D

hade glömt mina nyklar imorse så fick sitta hos mormor o morfar ett bra tag innan mamma kom hem o kunde låsa upp.. var då helt död av hunger o åt en banan samtidigt som det kändes som om jag skulle börja gråta när som helst.. pratade lite med robin som fortf var på io... la på gick upp o satte på mig min pyamas tröja o la mig i sängen.. kändes verkligen som om jag aldrig skulle orka röra mig där ifrån.. kände mig helt slutkörd blev iaf riktigt glad när robin ringde lite esnare o sa att han var på väg hit :) var fortf helt uppochner till humöret det känns verkligen som om jag aldrig mer vill öppna en skolbok! snälla ge mig sommarlov!!!!

image129

nu till dagen stora glada nyhet iaf :D har ingen militär på söndag!! förstår ni vad det betyder?! jo jag kan fira min underbara vännina Filippas födelsedag utan att behöva känna ångest för att jag antingen kommer sova för lite lr att jag måste gå hem tidigt för att hinna sova!! yiippiiee :D så nu jäklarns blir det shaka ass till morgontimmarna :D

god natt o pussipuss

Kommentarer
Postat av: Elise

Har du sett filmen nu?

2008-05-15 @ 20:57:15
Postat av: filippaa

gotta love the bathroom

2008-05-17 @ 13:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback