Jag har tråkigt.

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu....

- Har du pussat nummer 2?
Nopp inte vad jag vet...

- Vad har du för relation med nummer 20?
Klasskompis :)

- När ska du träffa nummer 30?
Imorgon, går i min klass.

- Är nummer 18 söt?
Ja :) klart hon är söt eftersom det är min kusse thihi.

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Kommer inte ihåg

- Gillar du nummer 14?
Klart man gillar sin mamma liksom :D även om hon kan vara lite jobbig ibland :P

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Japp, i lördags

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Ööh när han har tagit lumpen o insett att han är konstig o ber på sina bara knän.. lr om han kmr förbi fbu ngn gång iof..

- Är du nära vän med nummer 23?
Haha inte nån stans, snarare nästintill hatobjekt...

- Har du gått på bio med nummer 4?
  Nepp o det är jag väldigt glad för!

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Ja om ngr andra var med fast tror iof inte hon skulle vilja gå ut med mig, hon har t.o.m. tackat nej till vår studentskiva liksom :'(

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Vi pratar inte med varandra. o när vi gjorde det var det om sånt jag önskar att vi inte hade behövt prata om.....

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Självklart :D det tillhör ju världens bästa elise!

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Gamla klasskompisar. träffas lite då o då :)

- Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Ööh vet inte.. konstig fråga

- Vad är det bästa med nummer 8?
Att han är medlem i min grp.

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Ne, tyvärr inte :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback