Snö = myyyys :)

så himla mysigt med snö!! jag blir så stört sugen på att kryppa ner under täcket o inte gå upp på flera dagar.. lr inte iof för först måste man vara ute för att det ska bli extra mysigt. gå i snön o hålla sin älskade pojke i handen för att sen komma in o hoppa ner i sängen o typ titta på ngn mysig film lr bara ligga o prata :)


lite segt att det var militär idag med andra ord så jag o robin inte har kunnat mysa riktigt så mkt som jag velat.. men men det var trevligt på militären med bara 1a grp så det var bra.

nu ska jag fortsätta med religionen.. matten kan ju shita på sig men det är en annan sak.. plus att jag fortf har ont i huvudet för att robin körde in mitt huvud i ett dörrhandtag i fredags men det är en annan historia... ölspelet är iaf inte riktigt min grej..

ibland är det naajs att bo på Norr Mälarstrand ;)

Kommentarer
Postat av: siri

du kan ju kryppa ner i din säng haha ;P

2008-11-23 @ 20:25:22
Postat av: Julia

cool blogg

2008-11-23 @ 20:32:24
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback